גרסה למכשירים ניידים

הגרסה הניידת של WHMCS מותאמת במיוחד לא רק לשימוש באמצעות מכשירים ניידים אשר מאופיינים ביכולות גרפיות נמוכות, אלא אופטימית גם למכשירים בעלי מסכים קטנים. הגרסה אינה מהווה תחליף לאזור המנהלים, אבל היא מגלמת בתוכה את כל המאפיינים ההכרחיים לנהל ולענות לפניות תמיכה, ובכדי לקבל ולנהל הזמנות חדשות.

Fully Templated

Every page is templated and ויכול להיות מותאם אישית בכדי לענות על הצרכים האישיים שלכם – בין אם זה רק בכדי לסדר לכם את הדברים בצורה נוחה יותר עבורכם, או בכדי להוסיף קישורים, מידע, מאפיינים וכו'….

תמונה לגרסה ניידת

ניהול לקוחות

ממשק הטלפון הנייד יאפשר לך לסקור פרופילי לקוחות, לראות נתונים ומידע לגבי פעולות וקניות של לקוחותיך וכך להחליט אילו מוצרים או שירותים לשלוח להם. באמצעות שימוש בתבנית דוא"ל בלחיצת כפתור אחת.

ניהול הזמנות

אתה תוכל לצפות בכלל ההזמנות הקיימות בחשבון שלך, לשנות את הסטאטוס שלהן ולהפעילן, אשר לאחר מכו יכול ליצור באופן אוטומטי את החשבון, רישוי של דומיין ושליחה אוטומטית של דוא"ל ברכה מתאים ללקוח.

ניהול פניות תמיכה

מערכת הניהול של פניות התמיכה מכילה את כל מה שיש במערכת המקוונת המלאה, אבל היא מרוכזת בפורמט סלולרי. אתה תוכל למחוק באופן מרוכז או לסגור פניות, לשנות הגדרות של פניות תמיכה, לרשום הודעות לצוות, לשנות סטאטוס, להעביר פניות למנהלים אחרים, לענות ואפילו לפתוח פניות חדשות עם לקוחות.

דוחות ניהול והודעות

מהטלפון הנייד שלך אתה תוכל לצפות במידע לגבי מספר פניות שבטיפול, כמה פניות לא נענו וכמה הזמנות עדיין ממתינות לאישור . את הדוחות וההודעות תוכל לסרוק מדף הבית של המנהל שם תוכל גם להיכנס למידע האישי שלך, ולהודעות שממתינות לטיפולך.

גרסת WHMCS ייעודית לפלפון הנייד – בתשלום חד פעמי של 39.95 $.

דמו

בכדי לבחון את הדמו כנס ל: http://demo.whmcs.com/mobile

שם משתמש: Admin

סיסמא: demo

מחירים והרשמה

תוסף WHMCS עבור פלפונים ניידים – בעלות חד פעמית של $39.95

תוכל לרכוש את התוסף עם קניית  רישוי של WHMCS או מאוחר יותר מאזור הלקוחות בדף תוספי מוצרים.

.